Продавець Agro-tools розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
152 відгуків
+380660481862
+380969348080
+380930285338
+380660481862
УкраїнаХарківська областьХарківТюринська, 131
Агротулс
Залишити відгукНаявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
  • Agro-tools
  • Умови повернення та обміну

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Покупець не може скористатися Програмою Захисту Покупців у разі, якщо: Деталі здійснення угоди були з'ясовані, а сама угода була укладена «по телефону» і покупець не може надати копію листування з продавцем по електронній пошті; Покупець набував «Послугу» у розділі «Послуги»; Товар був доставлений особисто або особою, яка не є працівником пошти, або оплата була здійснена готівкою при особистій зустрічі (самовивезенні); Покупець не надав достовірні контактні дані; Покупець на момент звернення вже отримав іншу компенсацію, пов'язану з поверненням коштів після здійснення угоди, що є предметом звернення до адміністрації Prom.ua; Товар, що є предметом угоди, ставився до списку заборонених до продажу товарів, чим порушував Правила розміщення інформації на сайті Prom.ua; Місце відправлення або місце отримання товару знаходиться за межами України; Товар не був доставлений або був пошкоджений з вини служби доставки; Товар був придбаний у продавця під замовлення (на момент оформлення замовлення через корзину Prom.ua товар мав статус «Немає в наявності» або «Під замовлення»); Реквізити для оплати не опубліковані в одному з розділів сайту компанії, не відправлені продавцем при обробці замовлення та/або повідомлення через портал і надані покупцеві в телефонному режимі або за допомогою особистого електронного листування з представником компанії; Товар був доставлений покупцеві, але з якихось причин не задовольнила очікування клієнта; З моменту оформлення замовлення минуло більше трьох місяців.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.